Concept nationaal vliegprogramma 2024 – versie 17 januari 2024

Sportvrienden,

Op 17 januari jl. is er overleg geweest met de vertegenwoordigers van afdeling 7 t/m 11 en bestuursleden van de NU (Noordelijke Unie) m.b.t. losplaatsen en mogelijk gezamenlijk vervoer. In het overleg is naar voren gekomen dat het onverantwoord is nog te lossen in Limoges (A23). Dit moet gebeuren op een plek waar ook heel veel vrachtwagens staan (routier). In overleg is besloten om Limoges te veranderen in Ruffec. De NPO zal worden gevraagd Limoges uit het databestand te halen.

M.b.t. A29 werden door alle afdelingen verschillende losplaatsen ingebracht, zo had onze afdeling Perigueux geprogrammeerd. Uiteindelijk werd besloten om net als vorig jaar Bordeaux als losplaats te nemen voor de sectoren 3 en 4. Bordeaux is dus wel wat verder.

De dagfondvluchten E26 en E28 zijn omgedraaid. E26 wordt nu Vierzon en E28 Chateauroux. Dit past ook goed in de opbouw. E30 blijft Issoudun voor sector 3. De inkorfdatum van M20 Soissons is aangepast. (Besluit ALV 21-11-2023 agendapunt 8.13.1)

In de bijlage treft u in blauw de wijzigingen aan t.o.v. de versie 4 januari die eerder is gepubliceerd.

Met vriendelijke groeten,
Bestuur afdeling 8 GOU

Bijlage:

Bijgewerkt op 19 januari 2024 om 13:17 uur

Scroll naar boven